Onze huwelijksreis is voorbij, wat hebben wij genoten.

19 oktober 2016

Wat een fantastische huwelijksreis hebben wij beleefd. Eerst bijgekomen van de huwelijksdag, op vrijdag, met al onze kinderen, familie en vrienden en zondag vertrokken richting Schiphol voor een overnachting en maandag naar Tanzania gevlogen.
Daar met Eli, onze gids/chauffeur en zijn safari-jeep een week vanaf Arusha de Noordelijke Safariroute gevolgd. Een spectaculaire ervaring om te zien hoe de Masai en andere stammen nu daar leven en kennis te nemen van structuren en maatregelen van de overheid, waardoor het land in relatief goede omstandigheden verkeerd.
Bijzonder genieten waren de bezoeken aan De Nationale Parken, zoals Tarangiri, Lake Manyara, de indrukwekkende Ngorongoro krater en de Serengeti. Prachtige flora en fauna, waarover Eli ons heel veel heeft uitgelegd, maar ook was hij het die alle dieren opgespoorde en tekst en uitleg gaf over hun bestaan in deze beschermde omgeving.
Wij hebben dag in en dag uit genoten en beseft hoe gelukkig wij waren om hier samen rond te reizen en te genieten van dit land en elkaar.
Nu zijn wij weer terug en gaan verder met ons leven, genieten en hopen dat ons nog heel veel tijd is gegeven om samen en met onze geliefden om ons heen nog lang en gelukkig te kunnen genieten van het leven.

Dit reisverslag hebben wij gemaakt om jullie mee te laten genieten van onze reis en om er morgen een mooi foto- en reisverslag van te laten maken.
Een prachtige en tastbare herinnering van deze reis zoals het is vastgelegd in de reisblog “Marjo en Hans”.