Zaterdag 15 oktober, na een bijna overstroming toch weer een fijne dag

15 oktober 2016

Wat mij gebeurde afgelopen nacht. Ik word heel langzaam wakker en denk slaapdronken dat het regent.
Vervolgens denk ik het gaat wel hard tekeer. Inmiddels ben ik echt wakker en wil even naar het toilet. De deuren van de badkamer zijn niet helemaal dicht en inmiddels hoor ik dat het geluid uit de badkamer komt. Ik schrik en loop naar het raam. Ik overtuig me dat het niet regent. Ik ga terug naar de badkamer en denk als ik weer voor de deur sta: wie is er binnen? Is er iemand die staat te douchen? Ik loop weer terug en zie Hans in bed leggen. Hij staat dus niet onder de douche. Wie dan! Ik loop weer naar de deur en doe voorzichtig de deurtjes open. En dan zie ik wat ik hoor.
De waterleiding onder de wastafel is gesprongen en het water gutst eruit. De vloer staat blank en het water is bezig op te rukken naar de kamer. In no time heb ik Hans wakker gemaakt die met mij bekijkt of wij het probleem kunnen oplossen voor dit moment. En ja, Hans kan de toevoer kranen onder de wastafel dicht draaien. En het stopt. We proberen met zoveel mogelijk handdoeken het water tegen te houden zodat het niet de kamer inloopt. Dat lukt en we gaan weer terug naar bed. Vanmorgen om 09.00 uur de receptie laten weten wat er aan de hand was. Er kwam na 5 minuten al een man van de technische dienst. Zij hebben vandaag het probleem opgelost. Badkamer weer spik en span en een nieuwe lading prachtige schone handdoeken.
Vandaag verder zen zen zen, lekker op het strand gelegen, lunch bij de Blue Marlin op het strand en vanavond is het " Italian night " , dus gezelli, diner , Live muziek en  een optreden van iets Italiaans. Af en toe hebben wij het ook heel zwaar, maar wel fijn.

1. Frits mulder:
    15 oktober 2016
    Lieve Hans en marjo
    Even geen tijd gehad om te reageren maar merk dat jullie nu in een rustig gedeelte van de vakantie zijn aangeland.
    Na alle dagprijs nu even niets.
    Goed om te lezen dat jullie genieten
    Blijf dit nog wat dagen doen

Gr frits
  2. Astrid:
    16 oktober 2016
    Wat een actie... never a dull moment haha! Geniet lekker vd laatste dagn! X
  3. Gina:
    Lieve marjo en Hans,

Zondag zon en de klokken van de Wetertoren in de verte.
    De marathon wordt gelopen dus goed weer.

Vannacht alles rustig geweest in jullie kamer/badkamer.
    Ik moest wel lachen Marjo sluipend door de kamer ja het zou zo maar kunnen .
    Maar het probleem opgelost.
    Wat een prachtige creaties op bed en kussens.
    Zen zen de laatste dagen in aantocht .
    Dan ook weer fijn op huis aan de kinderen en kleinkinderen zien.
    Ik kijk er ook naar uit jullie weer in de buurt te hebben.

Na een slechte verdrietige avond en morgen vrijdag zaterdag gaat het beter.
    Astrid is goud waard verzorgd kleding,dingen voor de kamer zodat het gezellig is .
    Het eten is slecht nog geen vegetarisch gezien ofschoon de verpleging op alle fronten hun best doen.
    Ja ja die beZuinigingen maken het er niet beter op.
    Ga het kabinet en heren 2e kamer uitnodigen voor een Week logeren hier en elders.

Maar ik oefen regelmatig en krijg schouderklopjes want ma 14 dagen ben ik aardig gevorderd.
    Lieve schatten lekker ontspannen een mooie gezicht zoals Marjo vlakbij de zee ligt.
    Gaat de gezondheid naar wens?

Liefs en knuffels vanuit de Poort beneden aan boven nog niet aan toe.
    Er wordt goed voor Henk en gezorgd dat geeft een goed gevoel.

Xxx Gina xxx
  4. Reine:
    Wat een badkamer belevenis Marjo, en Hans een echte handyman
    Ja, ja, Afrika is het land van avontuur al is het in de badkamer!!
    Maar ook genieten jullie van de mooie Zen momenten, en als wij de foto's bekijken worden we vanzelf blij en genieten met jullie mee!!
    Liefs Reine en Wim
  5. Paul:
    16 oktober 2016
    Super huwelijksreis! Klinkt fantastisch allemaal (m.u.v. buik issues...). Groetjes, Paul
  6. Tom & Monique:
    16 oktober 2016
    Dag liefies! Hahaha...af en toe wel lachen om jullie verhalen! Wat een toestand in de badkamer! En wat een giller dat je dacht dat iemand onder de douche stond! Gelukkig dat je snel denkende echtgenoot gauw de kraan uit heeft gezet! En goed dat jullie tussendoor ook een beetje rust houden! Wel leuk zo'n "doe" vakantie maar een dagje "niets doen" is ook wel lekker! Ik had net Guusje aan de lijn en ik moest jullie de hartelijke groeten doen en veel knuffels sturen! Ik heb de link van jullie reislogger doorgestuurd naar haar vriendin zodat ze samen ook kunnen genieten van jullie verhalen en foto's! geniet nog even want over een paar dagen beginnen jullie aan de terugreis...ook wel lekker want je wordt wel gemist hier! Liefs & Kussies Tom & Monique xoxoxo