De huwelijksreis van Marjo en Hans naar Tanzania

2 oktober 2016 - Maarssen, Nederland

Morgen vertrekken wij naar Tanzania voor onze huwelijksreis.

Na een fantastische huwelijksdag in Restaurant Belle, Oud Zuilen, met onze familie en vrienden zijn wij onze tassen aan het pakken. Slechts 15 kilo totaal mag mee per persoon en dat is wel even opletten, want deze restrictie geldt voor de binnenlandse vlucht van het Serengeti Nationaal Park naar Zanzibar.

Vanavond gaan wij naar Schiphol waar wij bij vd Valk slapen en waar de auto blijft staan om maandagmorgen per shuttle naar de vertrekhal van Schiphol te worden gebracht. Wij hebben net ingecheckt, instapkaarten geprint en een Japanse en Indonesische maaltijd besteld voor tijdens de vlucht, je bent wel wat kwijt maar dan heb je wel wat.

Wij vliegen maandagmorgen om 10.15 uur per KLM 569 naar Kilimanjaro Int. Airport en komen daar om 19.45 uur aan. Van daar worden wij naar Rivertrees Country Inn in Arusha gebracht en dan begint ons heerlijk avontuur in Tanzania, waarover wij jullie met deze reislogger op de hoogte zullen houden.

Wij verheugen ons enorm om weer samen onderweg te mogen zijn.

1. Connie:
    2 oktober 2016
    15 kg is niet veel. Oplossing alles ah eind achterlaten om voldoende ruimte te hebben voor souvenirs en andere herinneringen.
    In de 70 er jaren bestond er nog wegwerpondergoed
    Daag.....Connie
  2. Jeroen van den Hurk:
    2 oktober 2016
    Lieverds, Het was zeker een mooie dag afgelopen vrijdag. Geniet samen van dit prachtige avontuur en kom heelhuids weer thuis. Dikke kus van ons allemaal
  3. Frits mulder:
    2 oktober 2016
    Wat een leuk idee. We gaan jullie volgen en zijn nog steeds blij dat we als gezin jullie mooie dag hebben meegemaakt.
    Ga en geniet met elkaar op deze bijzondere huwelijksreis.
    Na zo'n mooi feest past een prachtige reis die jullie zeker gaan maken.
    Tot snel
  4. Annelies Martijnse:
    Lieve Marjo & Hans.
    Afgelopen vrijdag was het een heel leuke, gezellige, fijne en bijzondere dag, jullie trouwdag!
    Nu gaan jullie op huwelijksreis. Geniet er van! Wij zullen jullie volgen.
    Heel goede reis.
    Liefs, Annelies & Bert
  5. Heike Schulz:
    3 oktober 2016
    L
    Liebe Marjo, lieber. Hans,
    das ist eine schöne Idee mit diesem Reiseblock. Ich bin schon sehr gespannt auf die ersten Urlaubsfotos.
    Habt eine schöne Zeit.
    Lieben Gruß
    Heike
  6. Trudy en Rens:
    11 oktober 2016
    We hebben genoten van jullie prachtige huwelijksdag en voelen ons bijzonder vereerd, dat we erbij kochten zijn.