Love was in the Air

12 oktober 2016 - Zanzibar, Tanzania

Een heerlijke lange nacht achter de rug. Negen uren geslapen en nu zijn we uitgerust.
Een heerlijke douche en daarna ontbijten. Het weer is fantastisch en we zitten aan een tafeltje met uitzicht op de tuin en het zwembad. We nemen onze tijd ervoor. Dan met een fijn boek, iPad om de foto's te plaatsen en wat andere zaken naar een zonnebed. We kiezen ervoor om aan de zeekant neer te strijken. Het zicht op de Indische Oceaan die zich in verschillende kleuren blauw laat zien. Het is een adembenemend uitzicht. Alles zo kalm beetje zon en een beetje schaduw doen ons goed. Een aardige jongeman komt ons vragen wat we willen drinken. Cappuccino en een muntthee wordt ons gebracht. Tegen lunchtijd verplaatsen we ons naar het zwembad. Daar is meer zon en zonnebedden met een parasol. We installeren ons en gaan dan naar het Bahari Restaurant om te lunchen. Glaasje wijn erbij en wederom een prachtig zicht op de oceaan. We genieten van alles en van elkaar. Na de lunch heerlijk lezen en bezig zijn met de foto's. Rond 17.30 uur begint het personeel op te ruimen, wij gaan naar onze kamer. Daar worden we verrast met een uitnodiging voor een Private Dinner in het Bahari Grill Restaurant. Hoe leuk is dat.
Douchen en ons "opdoffen" voor dit leuke diner. We hebben er zin in.
In het Bahari Grillrestaurant van het BlueBay Beach Resort zaten wij aan het strand onder een bloemenkrans te genieten van een heerlijk privat diner.
Het was weer zo mooi om zoiets te beleven, Love was in the Air, en daarna hebben wij nog lang gedanst op heerlijke muziek van een live band.